عضو اتحادیه املاک | کد شناسه صنفی: ۱۱۳۷

چرا باید ملک و جایگاهی درشمال کشور داشته باشیم؟

چرا باید ملک و جایگاهی درشمال کشور داشته باشیم؟
چرا باید ملک و جایگاهی درشمال کشور داشته باشیم؟
11 ماه قبل
در دنیای امروز تمام مردم کره زمین از مشکلات و معضلات شهرهای بزرگ در امان نیستند. ترافیک الودگی هوا الودگی صوتی تنها گوشه ای از این مشکلات است.
پس به راستی چه باید کنیم؟باید برای زندگی بهتر و سالمتر دنبال جایی باشیم که تا حدودی از این مشکلات رهایی پیدا کنیم


IMG_20220511_101658_105.jpg 161.4 KB



با توجه به رشد جمعیت این مشکلات در تمام شهرهای بزرگ وجود دارد و این مشکلات بیشترمیشود. این مسایل این فکر را در همه تقویت می کند دنبال تهیه مسکن دومی باشیم.
به همین دلیل است که تا 3 روز تعطیلی است تمام جاده های شمال کشور مثل هراز و فیروزکوه و چالوس با ترافیک زیادی روبرو می شود.
در این مابین افرادی هستند به فکر سرمایه گذاری در شهرهای شمالی میافتند.
جمعیت تهران بالغ بر هشت میلیون جمعیت ساکن و 5 میلیون در شهرکهای اقماری و حاشیه تهران ساکنند.
از اول اتوبان تهران شمال حدود 2 ساعت و از سه راه تهران پارس حدود  و دو نیم ساعت زمان برای رسیدن به شهرهای شمالی لازم است.

IMG_20220718_091943_549.jpg 244.74 KB





چرا محمود اباد؟
کسانی که راه هراز را انتخاب میکنند اولین شهر مازندران امل و بعد از ان با اولین شهر ساحلی محمود اباد روبرو میشوند. این اشخاص غالبا در محمود اباد بسته به شرایط مالی شروع به تجسس در قیمت ویلا ساحلی و یا اپار تمان ساحلی میکنند.
از شهر ساحلی محمود اباد حدود 12 کیلومتر که به سمت شرق حرکت کنیم به شهر ساحلی سرخرود می رسیم در این مسیر سمت چپ جاده به روستاهایی بر میخوریم که فقط نام روستا را یدک میکشند.
چرا که وقتی ویلاها و ساختمانهای این روستاها را میبینیم منطقه 3 تهران در ذهن تداعی میشود
حربده- دریاسر-سیا رودسر-علمده شرقی و غربی - بیشه کلا-عزت اباد درویش اباداز روستاهای این مسیراست .دو شهرک برند خانه دریا و قصر دریا با ویلاهای لاکچری و امکاناتی مثل نگهبانی سوپر مارکت پیست اسکیت و ساحل اختصاصی خودنمایی میکند.

IMG_20210911_115132.jpg 4.04 MB

چرا شهر سا حلی سرخرود
حال به شهر ساحلی سرخرود می رسیم. شهری که به دو قسمت ساحلی و جنوبی تقسیم شده است. در قسمت جنوبی بافت قدیمی و روستایی  و در قسمت شمالی برجهای سر به فلک کشیده و ویلاهای لاکچری دیده میشود.همین دو مورد باعث اختلاف قیمت فاحشی را بین این دو منطقه شمالی و جنوبی شده است. دلیل این اختلاف قیمت وجود برجهای لاکچری و زیبایی است که در خط ساحلی ساخته شده است. برجهای یاران مهرگان پیام -سفید ساینا پرستش کیان الیزه از برجهای بنام و مطرح این ساحل هستند.
این سوال مطرح میشود دلیل گران بودن سرخرود چیست؟
در بین استانهای گیلان گلستان و مازندران طبق طرح تفضیلی مصوب شده تنها شهری که اجازه ارتفاع و بلندمرتبه سازی دارد فقط شهر ساحلی سرخرود است. سوالی به ذهن می رسد که دلیل نام سرخرود برای این شهر چیست؟
3 رودخانه در سرخرود است که از داخل شهر میگذرد و به دریای زیبای خزر میریزد. بدلیل وجود گل ولای در اب این رودخانه ها رنگ قرمزی بوجود می اورزد که به این دلیل اهالی نام سرخرود را برای این شهر انتخاب کردند.
روستاهای اطراف شهر سرخرود عبارتند از درویش آباد چا کسر معلم کلا حاجی‌کلا زنگی کلا هستند که هر کدام از این روستاها دارای ویژگی خاص خود را دارند.
شهر بندری فریدونکنار
از سرخرود هفت کیلومتر به سمت شرق حرکت کنیم به شهر بندری فریدونکنار می رسیم.این شهر هم از دو بخش ساحلی و جنوبی تشکیل شده است فاصله جاده تا ساحل در فریدون کنار حدود یک کیلومتر است.
قیمت های این منطقه از سرخرود و محمود اباد مناسب تر است.
چرا املاک جاوید؟
در خطه مازندران املاک زیادی فعالیت دارند. ولی املاکی موفق است که به یک اصولی پایبند باشد .
امنیت مالی _ خرید سالم
مشاورین املاک جاوید به امید یزدان پاک و با سرلوحه قرار دادن این شعار در خدمت تمام هم میهنان است.
هلدینگ املاک جاوید به منظور رفاه حال خریداران خود(خرید اپارتمان ساحلی در محموداباد-خرید اپارتمان در سرخرود-خرید اپارتمان ساحلی در سرخرود_ آپارتمان پلاک اول اب-خریدویلا ساحلی درمحمود اباد_زمین پلاک اول اب_ویلا در درویش اباد_زمین ساحلی در درویش اباد_ویلا در چاکسر_خرید ویلا در سرخرود) اقامت رایگان به مدت 2 شب برای 4 نفر تدارک دیده است.بدیهی است که در صورت انجام معامله این اسکان در اختیار شما خواهد بود.
روز  و روزگارتان خوش 
ارادتمند شما جمشیدی
www.amlakjavid.com