عضو اتحادیه املاک | کد شناسه صنفی: ۱۱۳۷

مروری بر اپارتمانهای ساحلی سرخرود

مروری بر اپارتمانهای ساحلی سرخرود
مروری بر اپارتمانهای ساحلی سرخرود
8 ماه قبل
مازندران شهرها و ابادیهای بسیاری دارد.یکی از این شهرهای زیبا شهرسرخرود است .شهری که به دوقسمت شمالی وجنوبی تقسیم شده است.قسمت جنوبی ان بافت محلی را دارد که چهره مازندران قدیم برای انسان تداعی میشود.
قسمت شمالی که ساحلی است. در این قسمت اطلاعات برای خرید اپارتمان درسرخرود را قرار میدهیم



برج در حال ساخت پیام 4



در سرخرود برجهای زیادی ساخته شده است که یکی از این برجها برج پیام نام دارد. برجهای پیام توسط اقای پیام خسروی ساخته شده است .برج پیام 3 در 20 طبقه احداث شده است.واحدها 220 متری و 135 و 175و 120 متری قرار دارد.2 سری راه پله اضطراری 4 لاین اسانسور ایفون تصویری نگهبان 24 ساعته و متریال درجه یک بکار رفته است
پیام 4 با متراژ زمین 700 متر و واحدهای 180 و 270 متری در حال احداث است.از مشاعات این برج میتوان به کافی شاپ سالن ورزشی استخر پارکینگ سیستم برق اضطراری نام برد انتقال سند 6 الی 8 ماه است.
شما که قصد پیش خرید اپارتما ن در سرخرود را داریدباید نکاتی را مد نظر قرار دهید.
قیمت خرید اپارتمان در سرخرود با توجه به فاصله از ساحل تغییر میکند به طوری که پلاکهای اول گرانترین قیمت را دارند و هرچه از ساحل فاصله بگیریم قیمت کمتری را باید پرداخت کرد .قسمتهای بر اتوبان هم تجاری است.

واحدهایی که اماده هستند با توافق خریدار و فروشنده نسبت به پرداخت معامله انجام میگیرد. در مورد پیش فروش با توافق خریدار و سازنده با توجه به پیشرفت پروژه مبلغ پیش پرداخت از 25 درصد تا 50 درصد انجام میگیرد مبلغ 10 درصد برای تحویل وتنظیم سندو 40 درصدباقیمانده مبلغ  را طی مدت تحویل  به فروشنده پرداخت میگردد.
(خرید زمین در سرخرود)شرایط خاص خود را دارد .کاربری زمین در خط دریاسرخرود به صورت تفریحی توریستی و یا مسکونی است.
(خرید ویلا در سرخرود) هم شرایط خاص خود را داراست. کاربری ویلاها قریب به اتفاق مسکونی است ولی ویلاهایی هم در سرخرود با کاربری زراعی و باغی وجود دارد که خریداران در صورت تمایل به داشتن سند تفکیکی و 6 دانگ هستند با پرداخت جریمه و گر فتن پایانکار مبادرت به دریافت سند از اداره ثبت میشوند.
هلدینگ املاک جاوید به منظور رفاه حال خریداران خود اقامت رایگان برای 4 نفر و به مدت 2 شب در نظر گرفته است. بدیهی است که این مورد در صورت انجام معامله تعلق میگیرد.
خرید اپارتمان در سرخرود
خرید ویلا در سرخرود
خرید زمین در سرخرود
ویلا در محمود اباد
زمین ساحلی
اپارتمان در محمود اباد
شهر ساحلی سرخرود
ویلا ساحلی