عضو اتحادیه املاک | کد شناسه صنفی: ۱۱۳۷

مجموعه تفریحی توریستی قصر دریا محمودآباد

مجموعه تفریحی توریستی قصر دریا محمودآباد
مجموعه تفریحی توریستی قصر دریا محمودآباد
1 سال قبل
شهرک تفریحی توریستی قصر دریا در زمینی به مساحت تقریبی ۵۰ هکتار در استان مازندران شهرستان محمودآباد کیلومتر ۷ جاده سرخرود در منطقه دریاسر واقع گردیده است. که دارای ۵ فاز میباشد.
فاز ۱ ) در زمینی به مساحت حدود ۱۰ هکتار که در ان ۱۶۶ دستگاه ویلا دوبلکس مدرن در ۴ تیپ احداث و در اختیار سهامداران قرار گرفت.


فاز ۲ ) در زمینی به مساحت حدود ۲۳ هکتار که در آن ۴۰۰ دستگاه ویلای دوبلکس در ۱۰ تیپ طراحی گردیده که در حدود ۹۰ درصد زمین های  آن ساخت شده و در اختیار سهامداران قرار گرفت.
فاز ۳ ) در زمینی به مساحت حدود ۳ هکتار شامل ۱۲ بلوک ۸ طبقه که هر طبقه ۴ واحد ۹۰ متری با پارکینگ و انباری طراحی و اجرا گردیده و به سهامداران واگذاری شده است.
فار ۴ ) یک برج باغ ۱۸ طبقه که ۳ طبقه پارکینگ و انباری و ۱۵ طبقه مسکونی طراحی و در حال اجرا میباشد که پروژه رو به اتمام و تحویل میباشد، این برج دارای ۱۸۰ واحد در متراژ های مختلف بوده که با چشم انداز بسیار زیبا به دریا و دشت از زیبایی کم نظیر برخوردار است.

فاز ۵ ) در زمینی به مساحت حدود ۳ هکتار در ضلع شمال فاز ۱ قواره اول دریا قرار گرفته که در آن امکانات تفریحی توریستی ورزشی رستوران انواع فست فودها و اسکله ماهیگیری طراحی که زیر ساخت آن نیز انجام گردیده است.
فاز ۶ ) در زمینی به مساحت حدود ۷ هکتار در ضلع جنوب فاز ۲ واقع گردیده که در آن انواع رستوران ، فست فود ، هتل آپارتمان ، ساختمانهای تجاری و خدماتی فضای ورزشی و برجهای بلند مرتبه طراحی گردیده است.
شهرک تفریحی توریستی قصر دریا با مشارکت تعاونی قصر فیروزه آریا و جناب آقای دکتر رمضان نژاد و مهندس بابکی که از کار آفرینان منطقه می باشند مجموعه ای زیبا و دیدینی از ویلاهای مختلف ،آپارتمان، برج باغ را برای هر نو سلیقه فراهم آورده‌اند که دوستداران و علاقمندان از طریق شماره های زیر جهت بازدید و خرید میتوانند با ما در ارتباط باشند.
از جمله امکانات این مجموعه :
زمین بازی برای کودکان، زمین فوتبال ، پیاده رو ، محوطه سازی مجموعه ، نگهبانی ۲۴ ساعته با چند ورودی مجزا و دوربین مداربسته ، دسترسی عالی به کافه رستوران و مجموعه فست فود ها، فروشگاهها ، و اسکله ماهیگیری نام برد .
لذا میتوانید جهت خرید آپارتمان ساحلی قصر دریا ،
قخرید ویلای ساحلی ، خرید برج باغ قصر دریا و خرید زمین ساحلی در این مجموعه ( شهرک قصر دریا ) به ما مراجعه کنید.
09111252152 
جاوید