عضو اتحادیه املاک | کد شناسه صنفی: ۱۱۳۷

قوهای آوازخوان شهر سرخرود

قوهای آوازخوان شهر سرخرود
قوهای آوازخوان شهر سرخرود
2 سال قبل
قوهای آوازخوان سرخرود
سالانه شهر سرخرود پذیرای هزاران قو آوازخوان میباشد
قوها هر ساله زمستان خود را در منطقه‌ی وزرا محله شهر سرخرود میگذرانند
سالانه بیش از ۴ هزار قو مهاجر آوازخوان به منطقه توریستی شهر سرخرود مهاجرت میکنن
محیط بانی سرخرود منطقه ای که قوها برای زندگی زمستان خود در نظر میگیرند را در اختیار قوها قرار داده و از حریم آنها محفاظت میکنن.

6FDD6D6E-ED56-4E8E-905B-0BEDE11BCBB7.jpeg 881.21 KB


این منطقه به منطقه ای تفریحی توریستی برای عکاسان و طبیعت دوستان تبدیل شده است .
تالاب سرخرود مازندران یکی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان محمودآباد، جایی در نزدیکی دریای خزر است. این تالاب بین‌المللی در تمام منطقه شناخته شده است و بهترین زیستگاه و پناهگاه برای پرندگان مهاجر به شمار می‌رود.
منظره بی‌نظیر تالاب بین‌المللی سرخرود، پیش چشمان شما خودنمایی می‌کند؛ زندگی پرندگان مهاجر، پرواز دسته‌‌ای از قوهای سپید و تماشای شنای گونه‌های اردک و مرغابی بر روی آب تالاب، حس و حال متفاوتی را در شما  ایجاد می‌کند! این جاذبه‌ها در نوع خود منحصر به فرد هستند و هر ساله، هزاران گردشگر را از سراسر ایران به خود جذب می‌کنند.
سفر کردن در فصل بهار و تابستان به مناطق شمال کشور بسیار پرطرفدار است. اکثر افراد ترجیح می‌دهند تعطیلات تابستانی خود را در کنار دریای خزر سپری کنند و از مناظر آن لذت ببرند. منظره تالاب سرخرود مازندران در فصل پاییز و زمستان جذابیت دیگری دارد. این منطقه به خصوص در سرمای زمستان، زیستگاه پرندگان مهاجر است؛ پرندگانی که از کیلومترها دورتر از کشورهای اروپایی به یک منطقه خوش آب و هوا مهاجرت می‌کنند.

08A1F891-29D4-47C6-B44C-8E6A04F1CFBB.jpeg 717.17 KB


این منطقه توریستی در جنوب  خط دریا سرخرود میباشد و آپارتمان های خط دریا اشراف کامل به دشت های زیبا و ساحل سرخرود دارند لذا همین امر باعث رشد چشم گیر آپارتمان سازی در خط دریا سرخرود شده و سازندگان زیادی تمایل به ساخت در این منطقه برند سرخرود دارند.
خط دریا سرخرود متشکل از برج های بلند و ویلا های لوکس شده است و
نه تنها سازندگان بلکه افراد زیادی تمایل به سرمایه گذاری در این منطقه دارند .
حال خط دریا سرخرود به منطقه امن اقتصادی برای سرمایه گذاران و طبیعت دوستان تبدیل شده است.
لذا جهت سرمایه گذاری در این منطقه جهت خرید ویلاساحلی یا آپارتمان ساحلی ، زمین ساحلی و زمین مشارکت نیاز به شناخت هست و در این خصوص میتوان به آژانس های املاک مطمئن و حرفه ای در منطقه سرخرود مراجعه کرد ، بر همین اساس املاک جاوید با مشاورین مجرب و حرفه‌ای خود جهت سرمایه گذاری خرید ملک در محمودآباد و سرخرود آماده ارایه خدمات در جهت خرید فروش ، رهن اجاره و مشارکت در ساخت به سرمایه گذاران  و هموطنان عزیز میباشد.