عضو اتحادیه املاک | کد شناسه صنفی: ۱۱۳۷

شهر ساحلی محموداباد

شهر ساحلی محموداباد
شهر ساحلی محموداباد
5 ماه قبل
( امنیت مالی _ خرید سالم )
شهر ساحلی محمود اباد بین خشت سر و سرخرود واقع شده است.هنگامی که از جاده هراز به امل میرسیم میدان هزار سنگر را که ادامه دهیم  به محمود اباد میرسیم.محمود اباد نیز مانند اکثر شهرهای مازندران دارای 2 قسمت ساحلی و غیر ساحلی که به اصطلاح جنگلی تقسیم میشود.
نمایی از خیابان اصلی محمود اباد


خیابان بندی های محموداباد با نظم و دقیق نامگذاری شده است. زمانی که از سرخرود به سمت غرب حرکت کنیم در ورودی محمود اباد خیابانهای سمت راست (ساحل )نامگذاری شده و خیابانهای جنوبی به نام(باران)
ن
ام گذاری شده است. حد فاصل این خیابان تا سه راه امل به نام خیابان معلم نامگذاری شده است بعد از سه راه معلم (نام دیگر سه راه امل است)خیابان اصلی به نام بلوار ازادی شروع میشود.این سه راه مرکز شهر محمود اباد است.خیابانهای این بلوار (دریا) نامگذاری شده است به این نحو که خیابانهای زوج سمت راست و خیابانهای فرد در سمت چپ قرار گرفته است.قسمت توریستی و ویلایی محمود اباد بیشتر سمت ساحل قرار گرفته است. بدلیل مرغوبیت و تقاضای زیاد اکثر قریب به اتفاق پلاکهای اول اب به صورت اپارتمان ساحلی ساخته و یا در حال ساخت میباشد.
برجهای ساحلی محمود اباد


یکی دیگر از مناظر دیدنی و زیبیایی که در اکثر شهرهای شمالی کشور قابل مشاهده است بازار ماهی و تره بار محمود اباد است.
در این بازار از گوشت و تخم غاز مرغ اردک تا کشته و پاک کرده این ماکیان است.انواع ابزیان بخصوص ماهی سفید ماهی ازاد ماهی کپور ماهی کولی میتوان از این بازار تهیه کرد.این ماهیها همه از دریای خزر صید میشوند.
زمان صید از 15 مهر اغاز و تا 15 فروردین سال بعد پایان می پذیرد.از 15 فروردین تا 15 مهر شیلات با لقاح مصنوعی و تولید بچه ماهی و رها سازی در دریای خزر که از اول تیر اغاز میشود موجب اشتغال صیادان و جلوگیری از انقراض این ماهی میشود.
بازار محمود اباد


بازار ماهی محمود اباد

ویلاهای سمت ساحل که از پلاک دوم اب به شروع میشوند به صورت شهرکی و یا غیر شهرکی احداث شده است.از شهرکهای به نام منطقه میتوان از به قصر دریا_خانه دریا_شهرک دی و شهرک صدف را نام بردکه هرکدام ویژگی شود.خاص خود را دارند.
ویلاهای محمود اباد بیشتر از پلاک دوم اب شروع میشود .دلیل این کار مرغوبیت پلاکهای اول و تقاضای زیاد باعث جذابیت سازندگان برای احداث اپارتمان شده است. همین کار باعث شده که در منطقه ساحلی ویلای پلاک اول چیزی باقی نمانده است.
ساحل محمود اباد جذابیت برای توریست و مسافران دارد .در کنار سواحل رستورانها و کافی شاپهایی است که باعث نشاط و شادی مسافران میشود و این شهر را تا طلوع افتاب بیدار نگه میدارد.
مجموعه تفریحی دلفین

زمینهای ساحلی محمود اباد موقعیت خاص خود را دارند. چند سال قبل که دریای خزر پیشروی کرد و مرز ساحل تغییر کرد باعث زیر اب رفتن خیلی از زمینها شد به طوری که بعضا سند رسمی 6 دانگ دارند ولی خود زمین در داخل اب قرار گرفته است.
ساحل محموداباد

به همین دلیل است که ما میگوییم (امنیت مالی _ خرید سالم)

محمود اباد دارای شهرداری اداره ثبت اسناد مستقل که زیر نظر فرمانداری محمود اباد فعالیت دارند. همچنین امور اداری شهرها از سرخرود تا اول خشت سر زیر نظر محمود اباد انجام میشود.
پروانه ساختمان در محمود اباد مانند تمام شهرها تا 3 طبقه توسط شهرداری اعطا میشود.باقی طبقات به صورت خلاف ساخته میشوند. لازم به ذکر این نکته که تمام سازندگان که قصد احداث طبقات اضافی میکنند تمام مسائل را از قبیل استراکچر سازه( محاسبات اسکلت )و معماری ساختمان که زیر نظر کنترل مضاعف شهرداری است رعایت میکنند.
برجهای در حال ساخت


برج 21 طبقه در حال ساخت

اپارتمانهای ساحل محمود اباد تا 21 طبقه هم احداث شده است.
قیمت اپارتمان در قسمت شمالی محمود اباد از متری 30 میلیون تا متری 120 میلیون برحسب سن بنا و فاصله از ساحل متغیر است.
این قیمت در قسمت جنوبی از متری 25 میلیون شروع و تا متری 60 میلیون برحسب ساخت و متریال بکار رفته متغیر است.
از روستاهای محمود اباد که منطقه توریست نشین است میتوان از روستای (حربده) (یمچی) (متوریچ) نام برد از برجهای معروف محمود اباد میتوان از برج موج یاد کرد که بلندترین و با سابقه ترین برجهای محمود اباد است.
برج موج

شهر محمود اباد برای کسانی که تمایل به زندگی در ساحل دارند بهترین گزینه است.شهری ساحلی و شهری اداری با مردمخوب و مهمان نواز
( امنیت مالی _ خرید سالم )