عضو اتحادیه املاک | کد شناسه صنفی: ۱۱۳۷

شهرک خانه دریا

شهرک خانه دریا
شهرک خانه دریا
2 سال قبل
شهرک خانه دریا یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین شهرک‌های ویلایی در استان مازندران برای خرید ویلا در شمال است. قواره‌های زمین در این شهرک، بزرگ است و معماری ویلاهای آن به سبک خاصی طراحی شده است.
این شهرک بزرگ و زیبا یکی از محبوب‌ترین شهرک‌های مازندران است و می‌تواند ویلاهای ساحلی بسیار عالی را در اختیار شما قرار دهد.
قیمت خرید ویلا در شهرک خانه دریا تحت عوامل مختلفی تغییر می‌یابد. این نوسانات قیمت قطعاً با تغییرات قیمت بازار املاک و مستغلات است. از آنجائیکه این شهرک در مازندران جزء شهرک‌های قدیمی محسوب می‌شود و در بهترین منطقه مازندران نزدیک ساحل ساخته شده است، طرفداران زیادی دارد.

نمایی از یک ویلای خانه دریا


این شهرک در منطقه ساحلی قرار گرفته و گزینه‌های مختلفی را با قیمت‌های متفاوت برای خرید ویلا شهرکی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. برای افرادی که به خرید ویلاهای بزرگ چند خوابه با امکانات محوطه سازی و فضای سبز زیبا اهمیت می‌دهند، ویلاهای شهرک خانه دریا می‌توانند این نیاز را برای آن‌ها برآورده کنند.
خرید ویلا شهرکی در مازندران مزایای زیادی را برای زندگی به همراه دارد. زمانیکه در ویلاهای شهرکی زندگی می‌کنید از امنیت شهرک مطمئن هستید. همچنین به نوار ساحلی دسترسی دارید و می‌تواند یک فضای مناسب برای پیاده‌روی روزانه شما باشد. از طرف دیگر خرید ویلاهای شهرکی یک سرمایه‌گذاری مناسب در مازندران محسوب می‌شود.

شهرک خانه دریا در محدوده بین سرخرود و محمودآباد در استان مازندران ساخته شده است. اگر بخواهیم دقیق‌تر آدرس این شهرک را به شما بگویم، این منطقه در ۱۲ کیلومتری سرخرود به محمودآباد قرار گرفته و وسعت کل آن حدود ۲۵۰ هکتار است. این شهرک جزء بهترین و قدیمی‌ترین شهرک‌های مازندران محسوب می‌شود.
عملیات ساخت شهرک در سال ۱۳۵۱ تا ۱۳۵۲ به پایان رسید. شرکت شهرک خانه تمام مراحل طراحی اجرا و ساخت و ساز این شهرک بزرگ را بر عهده داشته است. تمام ویلاهای شهرک خانه دریا در مازندران از بهترین معماری و زیباترین طراحی بهره گرفته اند، بنابراین اگر به دنبال خرید ویلا ساحلی در مازندران هستید پیرامون این شهرک می‌توانید برنامه‌ریزی کنید.

در شهرک خانه دریا مازندران، ۱۴۰۰ قواره ملک وجود دارد و بیشتر از ۱۰۰۰ آپارتمان به تدریج در آن ساخته شده است. برخی از ویلاهای شهرک ویلایی خانه دریا در چند سال اخیر ساخته شده و معماری شیک و لوکس دارند. از آنجائیکه این منطقه جزء شهرک‌های قدیمی، متعلق به دوران شاهنشاهی، محسوب می‌شود، بنابراین ویلاهایی که در قواره اول شهرک ساخته شده‌اند معمولاً بافت قدیمی‌تری دارند.
به طور کلی قواره‌های زمین داخل شهرک دارای متراژ مختلف هستند؛ این متراژ می‌تواند از ۶۰۰ متر تا ۱۴۰۰ متر متغیر باشد. در مواردی که قواره زمین در شهرک خانه دریا محدودتر باشد، محدوده متراژ از ۶۰۰ متر شروع می‌شود و می‌تواند در مقادیر ۶۵۰ متر، ۷۵۰ متر و ۹۰۰ متر تغییر کند. قواره‌های متوسط زمین در این شهرک از ۶۰۰ متر تا ۱۰۰۰ متر معرفی شده است. در مناطقی که محدودیت قواره زمین وجود نداشته باشد، متراژ آن تا ۱۴۰۰ متر هم موجود است.

خیابانهای ارام خانه دریا


مشخصات ویلاهای شهرک خانه دریا
اکنون که با اهمیت و نقش شهرک خانه دریا در استان مازندران به عنوان یک منطقه قدیمی و معتبر برای خرید ویلا آشنا شدید، شاید تمایل دارید که اندکی بیشتر در مورد ویژگی‌ها و امکانات آن اطلاعاتی را به دست بیاورید.
این شهرک ویلایی زیبا و گسترده، تعداد زیادی ویلاهای فلت و دوبلکس و آپارتمان را در خود جای داده است. معماری تمام ویلاها چه آن دسته از ویلاهایی که در چند دهه گذشته ساخته شده و چه ویلاهای نوساز، همه از بهترین طرح‌ها الهام گرفته شده‌اند.

مهم‌ترین مزیتی که ساخت و ساز در ویلاهای شهرکی ارائه می‌دهند، نظم و ترتیب مناسبی است که در ساخت و ساز ویلا رعایت شده است. همین عامل موجب شده که مسیرهای تردد خودرو یا مسیرهای دسترسی به ساحل، زیباتر ساخته شود.
شهرک خانه دریا در مازندران به عنوان یکی از شهرک‌های برند منطقه، شناخته شده است.

درب ورودی شهرک خانه دریا
شهرک خانه دریا یک درب ورودی اصلی دارد. درب ورودی شامل دو قسمت است؛ یک بخش ورودی برای عبور و مرور مالکین ویلاهای داخل شهرک اختصاص داده شده است. تردد مالکین در سال‌های گذشته به این صورت بود که کارت مخصوص تردد داشتند و با هماهنگی نگهبان وارد شهرک می‌شدند یا از آن خارج می‌گشتند. در حال حاضر، مسیر مخصوص تردد مالکین شهرک مجهز به سیستم هوشمند پلاک‌خوان شده است که می‌تواند تا حداکثر ۳ پلاک خودرو را برای هر مالک قرائت کرده و به او اجازه عبور دهد. این سیستم در نوع خود، منحصر به فرد و جالب است.

ورودی شهرک خانه دریا


امنیت و حریم خصوصی در داخل شهرک خانه دریا
یکی دیگر از مهم‌ترین امکانات شهرک خانه دریا که برای بسیاری از مالکین اهمیت دارد، امنیت شهرک است. حدود ۱۲۰ نفر تیم حرفه‌ای در بخش امنیت شهرک فعالیت می‌کنند. این نیروهای کارآزموده در سه شیفت کاری، مناطق مختلف شهرک را تحت کنترل دارند. این شرایط، مهم‌ترین دلایلی است که مشتریان نسبت به خرید ویلا شهرکی در این شهرک معروف در مازندران علاقه نشان می‌دهند. خرید و فروش ویلاها در داخل شهرک هم با استقبال خوبی مواجه است.

محوطه سازی شهرک خانه دریا
شهرک خانه دریا در وسعت زیادی گسترده شده است و بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد که مسیرهای تردد فرعی بسیار دارد. این شهرک دارای ۲ خیابان اصلی و ۱۰۰ خیابان فرعی می‌باشد. در تمام محوطه شهرک، شما می‌توانید زیباترین محوطه سازی و پوشش‌های گیاهی را در انواع مختلف مشاهده کنید. درختان افراشته بسیار قدیمی در تمام مناطق شهرک به چشم می‌خورند.
در اطراف خیابان‌های بزرگ شهرک، درخت‌های بلند و پوشش‌های گیاهی متنوع را می‌توانید تماشا کنید. برای محوطه سازی شهرک از پوشش‌های گیاهی مختلف استفاده شده است؛ از گل‌های رنگارنگ فصلی گرفته تا بوته‌های کوتاه و درختچه‌های نسبتاً بلند، همگی در فواصل معین و با طراحی چشم‌نواز، کاشته شده‌اند.
نیروی مراقبت از شهرک به ویژه برای نگهداری فضای سبز همواره از این پوشش‌های گیاهی محافظت می‌کند. اگر به منطقه مازندران سفر کنید و تمایل دارید که مهمان شهرک خانه دریا باشید، به خصوص در فصل بهار و تابستان، این مناظر بسیار زیبا و خیره کننده هستند. شما می‌توانید در تمام شهرک قدم بزنید و از بوی دلپذیر گل‌‌ها و گیاهان نیز لذت ببرید!
با توجه به اینکه هیچ کارخانه صنعتی، کارگاه یا منطقه کسب و کار در اطراف زمین‌های این شهرک وجود ندارد، با اطمینان خاطر از اینکه آلاینده‌های صنعتی شرایط زندگی را سخت‌تر نمی‌کنند، می‌توانید در این شهرک سکونت داشته باشید.
مواردی که تا به اینجای بحث گفته شدند، تنها بخشی از امکانات این شهرک برند در مازندران بودند.

امتیازاتی که این شهرک برای ساکنین ارائه داده است و سایر مزایای مهم نظیر قواره‌های بزرگ زمین، معماری منحصر به فرد برای ساختمان‌ها و دسترسی آسان به ساحل دریا، همگی از عواملی هستند که باعث شده قیمت خرید ویلا در شهرک خانه دریا، بیشتر از مناطق اطراف یا بیشتر از سایر شهرک‌های ویلایی باشد.

نحوه قیمت‌گذاری برای خرید ویلا در شهرک خانه دریا با یک معیار مشخص انجام می‌گیرد. ملاک و معیار قیمت‌گذاری ویلاها در این شهرک، فاصله از ساحل است. یعنی بسته به اینکه ویلا از خط ساحلی چقدر فاصله دارد، به ازای هر متر مربع، قیمت‌گذاری می‌شود. این کار بر حسب قیمت زمین انجام می‌گیرد.
برخی از سندهای ویلاهای این شهرک به دوران قبل از انقلاب، دوره شاهنشاهی، مربوط می‌شود…

امکانات شهرک خانه دریا
شهرک خانه دریا حدود دو کیلومتر نوار ساحلی شنی دارد، بنابراین بهترین گزینه برای پیاده‌روی روزانه است. کمتر کسی است که به قدم زدن در شن‌های نرم و روان ساحل دریا علاقه‌ای نداشته باشد! امواج گوش‌نواز دریا به همراه تلالو نور خورشید بر روی سطح آب، احساسی را در شما زنده می‌کند که مانند آن را در هیچ کجا تجربه نخواهید کرد! خرید ویلا در شهرک ویلایی خانه دریا به راحتی این فرصت را برای شما فراهم می‌آورد تا زیبایی‌های طبیعت را در کنار خود داشته باشید.
شهرک خانه دریا علاوه بر امکانات تفریحات ساحلی و تفریحات آبی، دارای ۴ رستوران، خدمات عابر بانک، سوپرمارکت، فضای بازی برای بچه‌ها و بزرگسالان، ۲ زمین تنیس و ۳ زمین والیبال می‌باشد. اگر به ورزش‌های ساحلی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید با خویشاوندان و دوستان خود تنیس یا والیبال بازی کنید، این امکانات در این شهرک فراهم می‌باشد.
دو پارک بزرگ در شهرک ساخته شده که زیباترین محوطه سازی برای آن اجرا گشته و مکان مناسبی برای تفریح و بازی محسوب می‌شود. تمام مناطق مشاعات شهرک هم با زیبایی هرچه تمام‌تر طراحی شده‌اند. این امکانات برای ساکنین شهرک، که برای مالکان و چه برای مهمانان به یک میزان در دسترس قرار دارند.
ساحل شهرک خانه دریا بهترین امکانات را برای تفریح و گردش در اختیار شما قرار می‌دهد. این شهرک دارای استخر و زمین بازی می‌باشد. بخشی از ساحل هم به طور اختصاصی برای شنای خانم‌ها در نظر گرفته شده است. بخش دیگری هم به همین منظور برای آقایان قابل دسترسی می‌باشد. همانطور که ملاحظه می‌کنید امکانات تفریحی، گردشگری و رفاهی زندگی در این شهرک برند بسیار فراهم است، بنابراین می‌توان انتظار داشت که مشتریان خرید ویلا در شهرک خانه دریا روز به روز بیشتر شود.

زندگی در ویلاهای شهرکی، شما را به سمت سبک زندگی متفاوت سوق می‌دهد. این روش با شیوه‌های زندگی در ویلاهای مستقل، بسیار متفاوت است.

سخن پایانی
خرید ویلا در شهرک خانه دریا می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات شمال کشور باشد. لازم نیست مجدداً در این قسمت، امکانات و ویژگی‌ها و مزایای این شهرک را بازگو کنیم. در این مطلب به طور کامل در این باره صحبت کرده‌ایم و شما اگر به عنوان مشتری، متقاضی خرید ویلا در این شهرک زیبا و مجهز هستید میتوانید با مشاورین املاک جاوید جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

مشاوران املاک جاوید  با تسلط به منطقه مازندران در بخش‌های سرخرود، محمودآباد، بابلسر می‌توانند شما را برای خرید ویلا در شهرک خانه دریا راهنمایی کنند.

09111252152 
جاوید