عضو اتحادیه املاک | کد شناسه صنفی: ۱۱۳۷

راهنمای خرید ملک در سرخرود، چگونه در شمال ملک بخریم؟

راهنمای خرید ملک در سرخرود، چگونه در شمال ملک بخریم؟
راهنمای خرید ملک در سرخرود، چگونه در شمال ملک بخریم؟
2 سال قبل
سرخرود یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران است. این شهر مرکز بخش سرخرود شهرستان محمودآباد بوده که در 6 کیلومتری غرب فریدونکنار و 15 کیلومتری شرق محمودآباد در کنار دریای خزر و در انتهای مسیر رودخانه هراز و دریای خزر قرار دارد. بر اساس سرشماری سال 1395، جمعیت این شهر برابر با 12،345 نفر می‌باشد.
مردم سرخرود به گویش آملی که گویشی از زبان مازندرانی است صحبت می‌کنند. کشاورزی، ماهیگیری، شکار پرندگان وحشی و باغداری از مهمترین شغل‌های ساکنان این شهر می‌باشد. همچنین در زمستان این شهر میزبان چندین هزار قوی مهاجر و پرندگان دیگر می‌باشد.
قو و پرندگان مهاجر سرخرود
شهر سرخرود یک شهر توریستی کوچک در میان دو شهر محمودآباد و فریدونکنار است که به دلیل نزدیکی به شهر آمل و همچنین موقعیت آن در وجود دشت‌های سرسبز و زیبای دامنه البرز و چشم اندازهایی که دارد و ساحل زیبای دریا خزر به عنوان یک شهر توریستی شناخته شده است.
بدلیل فاصله کم حدود 210 کیلومتری از تهران، سرخرود به یکی از قطب‌های ساخت و ساز در شمال تبدیل شده است که متقاضیان زیادی از شهرهای اطراف (تهران، اصفهان، مشهد، گرگان و ...) برای خرید ویلای ساحلی در سرخرود و یا خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود دارد.
بدلیل همراهی و مساعدت شهرداری با سازندگان آپارتمان ساحلی در سرخرود و ویلای شهرکی در سرخرود سرمایه گذاران و سازندگان معتبر و بنام کشور جهت ساخت ویلا ساحلی سرخرود و آپارتمان ساحلی سرخرود به سمت سرخرود آمده‌اند.
منطقه خط دریا سرخرود با شهرسازی جدید و برج‌هایی مرتفع، یکی از بهترین لوکیشن‌ها جهت خرید آپارتمان ویو دریا، آپارتمان نوساز، آپارتمان سنددار و آپارتمان ساحلی در سرخرود می‌باشد.
ساخت و ساز در سرخرود
بدلیل رونق بازار این شهر، خرید زمین ساحلی سرخرود، خرید زمین شهرکی سرخرود، خرید ویلا ساحلی سرخرود و ویلا شهرکی سرخرود می‌تواند یکی از سرمایه گذاری‌های خوب شما باشد. باید دقت داشته باشید که در زمان خرید یک ویلا در شمال، یک آپارتمان ساحلی یا یک زمین مسکونی، اسناد و مدارک مورد نظر را رویت کرده و آنرا در یک مشاور املاک مطمئن معامله نمایید.
یکی از دفاتر فعال و قوی در شهر سرخرود گروه مشاورین املاک جاوید می‌باشد که با بهره‌گیری از مشاوران حرفه‌ای و امین، امنیت مالی و خرید سالم را در شهر سرخرود برایتان به ارمغان می‌آورد.