عضو اتحادیه املاک | کد شناسه صنفی: ۱۱۳۷

اطلاعات زمین در سرخرود

اطلاعات زمین در سرخرود
اطلاعات زمین در سرخرود
6 ماه قبل
( امنیت مالی _ خرید سالم )
سرخرود یک شهر ساحلی کوچک و زیبا با روستاهای توریستی اطراف ان است به طور مثال اگر به کسی بگویید که در درویش اباد و یا چاکسر ویلا دارم با تعجب می پرسد  درویش اباد سرخرود؟ در حالی که درویش اباد و چاکسر خود مستقل هستند. در اینجا قصد معرفی و شناساندن این دو روستا  و چند شهرک اطراف ان را داریم.
درویش اباد
ورودی درویش اباد




درویش اباداز شمال به ساحل خزر از جنوب به اتوبان سرخرود محمود اباد از شرق روستای چاکسر و از غرب به احمد اباد و خانه دریا محدود میشود.زمینهای درویش اباد به مسکونی تغییر کاربری شده است که باعث بوجود امدن منطقه توریستی و مسکونی زیبایی شده است.درویش اباد یک خیابان اصلی دارد و چندین خیابان فرعی که با نام دریا شماره گذاری شده است. به طوری که از اول اتوبان سمت راست اعداد فردو سمت چپ اعداد زوج قرار گرفته که با نزدیک شدن به ساحل افزایش پیدا می کند.
ساحل درویش اباد


درویش اباد منطقه اعیانی و خوش نشینی است که در خیابانهای فرعی ان ویلاهای لاکچری و زیبایی در زمینهای از 150 متر به بالا بنا شده است.
از شهرکهای معروف در درویش ابادمی توان پرنیان _ ارتسین و شمیران را نام برد.از برجهای معروف این منطقه هم می توان ققنوس _ تیام _ و ثنا را نام برد.
برج پرنیان یا برج پزشکان


در درویش اباد خدمات شهری و شهرسازی مانند گرفتن پروانه پایانکار و نگهداری  فضای سبز و جمع اوری زباله منطقه زیر نظر دهیاری انجام می گیرد.منطقه ثبت درویش اباد به محمود اباد مربوط میشود.
چاکسر
نمایی از ورودی چاکسر


این روستا در همسایگی سرخرود و درویش اباد است. به طوری که از شمال ساحل خزر از جنوب کمربندی سرخرودبه محمود اباد از شرق شهر سرخرود و از غرب به درویش اباد منتهی می شود.
چاکسر از یک خیابان اصلی و چندین خیابان فرعی تشکیل شده است.در قسمت شمال غرب چاکسر مجتمع مسکن مهر قرار دارد که اکثر قریب به اتفاق انها با بانک تسویه و دارای سند تک برگ مسکونی 6 دانگ هستند.

مسکن مهر چاکسر

از شهرکهای معروف چاکسر میتوان شهرک دلف شهرک باران و شهرک ایرتیک را نام برد. از برجهای معروف ان می توان به برج پزشکان اشاره نمود که در زمینی بالغ بر 62000 متر احداث شده است.این برج دارای مشاعات فراوانی است که مختص ساکنین این برج است. نور پردازی خیره کننده منظره زیبایی را در دل شب برای این برج پدید اورده است.
خط دریا
ساحل خط دریا


خط دریا نام یکی از خیابانهای شمالی سرخرود است. و چون به ساحل ارتباط دارد به خط دریا معروف شده است.خط دریا شامل 4 ورودی اصلی به نام گلشهر _ خیابان مکعبی _ خیابان خط دریا _ وخیابان ساحل است. که این خیابانها به طور عمود بر ساحل هستند.5 خیابان به طور موازی با ساحل و جاده قرار دارندکه به ترتیب از شمال به جنوب خیابانهای نهارخوران _ بوستان _گلستان _ بهارستان _ و نارنجستان قرار دارند.کل خیابان نهارخوران به دلیل پیشرفتگی دریا ساحلی و خط اول شهرت دارند که پلاکهای اول انها اجازه ساخت ندارند وپلاکها جنوبی پلاک اول اب محسوب میشوند.
خط دریا سرخرود پیشرفت خود را مدیون خیابانهای 30 و 16 متری خود است که برجهای زیبایی در ان احداث شده است.در ادامه نام چند سازنده به همراه نام برجهای معروف انها می اوریم.
برج یاران              اقای بخشی
برج پیام               اقای پیام خسروی
برج مهرگان           اقایان کیافرد و یونسی
برج باران              اقای شائقی
برج سفید             اقای نصیری
برج فرشته پالاس   اقای نصیری
برج کیان              اقای تخمه فروشان
و برج کیان           اقای براتی

شهرک خانه دریا
ورودی شهرک خانه دریا


حد فاصل کیلومتر 12 جاده سرخرود به محمود اباد شهرک ساحلی در شمال خیابان قرار دارد که یکی از شهرکهای بنام منطقه با ویلاهای لاکچری و زیبایی با قدمت 50 سال به خانه دریا قرار گرفته است.
شهرک خانه دریا در سال 1351 اغاز و انتهای سال 1352 در زمینی بالغ بر 250 هکتار با بالغ بر 1200 ویلا و حدود 1000 اپارتمان به بهره برداری رسید. 
نمای از ویلاهای شهرک خانه دریا

ساخت و طراحی این شهرک اعم از معماری _ سازه و فضای سبز توسط شرکت خانه گستر انجام گرفت.
ویلاهای خانه دریا در زمینهای 600 تا 1400متر بنا شده  است.شهرک خانه دریا برای ساخت و ساز قوانین خاص خودش را دارد. به طوری که حداکثر ارتفاع مجازبرای ویلاها 5/7 متر با سطح اشغال 45% در نظر گرفته شده است. شهرک خانه دریا دارای 1 ورودی و خروجی اصلی است که با راه بندان و نگهبان 24 ساعته کنترل میشود.برای تردد ساکنین خود شهرک برای اینکه زیاد معطل نشوند راه بند پلاک خوان اتوماتیک طراحی شده که برای هر ویلا 3 اتومبیل حق گذر دارند.در صورت ورود مهمان برای یکی از ساکنین باید با نگهبانی همانگ شوند و یا کارت تردد را از مالک گرفته باشند.
شهرک خانه دریا از ان دسته شهرکهایی است که هم برای سرمایه گذاری و هم برای سکونت و استفاده مناسب است و در هر زمان و دوره طرفداران خاص خودش را دارد.
خرید زمین ساحلی در سرخرود _ خرید اپارتمان ساحلی در سرخرود_ خرید اپارتمان ساحلی _                   خرید ویلادر سرخرود_
نشانی کیلومتر 2 جاده سرخرود به محمود ابادقبل از خانه دریا دست چپ جنب پمپ بنزین مرزبند املاک جاوید                                                                         مدیریت سعید جاوید 09111252152