عضو اتحادیه املاک | کد شناسه صنفی: ۱۱۳۷

چند نکته جهت راهنمایی بخش 5

برای قیمت تماس بگیرید
تصاویر
مشخصات
  • کد ملک: 32192
توضیحات
 

خرید ویلا در سرخرود با توجه به موقعیت آن


 

آیا شما با خرید ویلا در سرخرود می توانید آرزوهایتان را به حقیقت بپیوندانید؟ همانطور که می دانید گردشگری وتفریح یکی از مهم ترین گزینه ها در زندگی آدمی می باشد و به هیچ وجه نمی توان آن را جدا کرد، و همه ما در حال تکاپو هستیم که از این عنصرمهم در زندگی نیز لذت ببریم.

بی تردید همه ما میدانیم  که یکی از فانتزی ترین وناب ترین نقطه تفریح در کشور شهر زیبای شمال نیز می باشد، که شهرهای زیادی در این ناحیه قرارگرفته است، به همین علت خرید ویلا درشمال برای شما این امکان را فراهم میسازد که مسافرتی خوب وراحت باخیالی اسوده نیز داشته باشید.

طبق آمار گفته شده به شما می توانیم نشان دهیم که مردم بسیار زیادی علاقه مند به خرید ویلا در شهرهای شمالی هستند، تا ملک یا ویلایی را برای استراحت و گذراندن ایام تعطیلات داشته باشند وبه نوع دیگر می توان گفت از این راه می توانند برای آینده خود نیز سرمایه گذاری ای را انجام دهند.

اکر شما با دقت وبررسی لازم ویلایی را انتخاب نمایید حتما این ویلا در آینده ای نه چندان دور به عنوان سرمایه ای گران بها برایتان تبدیل می شود و روز به روز با گذر زمان به ارزش ان افزوده خواهد شد.

نکته حائز اهمیت هنگام خرید ویلا در شمال انتخاب مکانِ درست نیز می باشد، با این حال از بین شهرهای شمال استان مازندران یکی از بهترین گزینه ها برای خرید ویلا نیز می باشد.

شما عزیزان اگر بودجه ای مناسب وکافی را برای خرید ویلا درشمال باهدف سرمایه گذاری دارید چه بسا بهتر است هرچه زودتر برای خرید ویلا و همینطور هدف سرمایه گذاری در شمال اقدام نمایید.

استان مازندران نیز شهرهای زیادی را دارد که مسلما ممکن است شما را دچار شک بنماید که کدام یک از این شهرها برای خرید ویلا مناسب است؟

 


 

قیمت ملک در سرخرود را بدانیم


 

 


 کدام شهر مازندران مناسب خرید ویلا است؟

 

هنگام خرید ویلا در شمال بهتراست شهری را انتخاب نمایید که از شلوغی های شهر، آلودگی، ترافیک و غیره در باشید و مطمئن شوید جایی را که انتخاب می کنید نیز آرامش داشته و ازهرگونه استرس، فکروخیال نیز دور باشید.

عواملی که در انتخاب شهر می تواند بسیار موثر باشد : هزینه، نزدیک بودن آنجا به محل کار یا شهر سکونت باشد اما به طور مناسب کلی باید عوامل دیگری راهم کنار یکدیگر قرار دهید تا در نهایت بتوانید ویلایی راخریداری نمایید.

شهرهای مازندران هرکدام نیز جاذبه های گردشگری وتفریحی خودشان را دارا هستند که شما را می توانند به یک بهشت بر روی زمین قرار دهند ولیکن خرید ویلا در سرخرود جزء گزینه ای است که بیشتر مردم را توانسته راضی نگه دارد.

یکی از بهترین شهرهای مازندران که در آن ویلا می خواهید خریداری نمایید خرید ویلا در سرخرود می باشد

شهر زیبای سرخرود یکی از شهرهای استان مازندران می باشد، که در حاشیه ی دریای خزر قرار گرفته است، این شهر زیبا از جاذبه های گردشگری و تفریحی مختلفی برخوردار بوده و کسانی که می خواهند به سرخرود سفر کنند روزهای طولانی ای را می توانند در آن جا باشند و از جاذبه هاب جذابی که این شهر زیبا دارد لذت ببرند.

وجود آب وهوای مطبوع وپاکیزهو طبیعت چشم اندازی که شهر زیبای سرخرود دارد ، سبب شده تا ساخت وساز ویلا در این شهر بسیار افزایش پیدا کند، وهمینطور نیز طراحی های مختلف و شیک باعث شده فرادی که تصمیم به خرید ویلا در سرخرود را دارند قدرت انتخاب بالایی داشته و بتوانند از نظر هزینه و کیفیت نیز ویلایی مناسب در این شهر رابرای خود خریداری نمایند.

عواملی که عارضِ خدمتتان شدیم سبب شده تا بقول معروف بازار خرید ویلا در سرخرود داغ و بسیار رایج باشد از همین رو اگر در سرخرود به خرید ویلا اقدام کنید چه از نظر معنوی و مادی دارای سرمایه ای با ارزش شده اید و با گذشت زمان نیز قیمت ان هم افزایش پیدا می کند.

شما عزیزان پیش از خرید ویلا در سرخرود باید مشخص نمایید که در این شهر چه ویلایی را میخواهید خریداری نمایید، درسرخود اقسامی از ویلاها برای انتخاب برای شما وجود دارد، همچنین شما باتوجه به بودجه و شرایطی که دارید می توانید ویلایی را برای خود انتخاب کنید.

در ادامه مقاله با نوعی از ویلاها نیز اشنا خواهیم شد که شما با بررسی کامل می توانید ویلای مد نظرتان را خریداری کنید.

 


 

 


کدام ویلا ها در سرخرود برای خرید مناسب هستند؟

 

شهر زیبای سرخرود باوجود اینکه توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است به همین علت ساخت ویلا وهمینطور افزایش خرید نیز بیشتر شده است و هرسال نیز ویلاهای فراوانی در این شهر زیبا نیز ساخته می شوند.

از انواع ویلاها می توان به ویلاهای جنگلی وساحلی نیز اشاره کرد، که در ادامه ما به شما میگوییم که این دو چه تفاوت هایی باهم دارند.

ویلاهایی که همجوار خط ساحلی بوده و فاصله کمی از دریا دارند به ان ویلای ساحلی می گویند. منظره روبه روی دریا، صدای امواج زیبای دریا، دسترسی راحت به ساحل، دسترسی راحت به جاده های اصلی وهمینطور دسترسی به امکانات شهری و دسترسی اسان در فصول سرد نیز از ویژگی خرید ویلای ساحلی درسرخرود می باشد.

با این حال بزرگترین معایب ویلاهای ساحلی این می باشد که به علت نزدیکی به سواحل دریا در ماه های گرم هوای اطرافِ ویلا به قدر زیادی شرجی می شود و ممکن است اکثریت این هوای شرجی را دوست نداشته باشند.

این ویلاها به علت داشتن زمین های ماسه ای نیز از نظر گیاهی در مقایسه با ویلاهای جنگلی کمترهستند دارند، سپس اگر علاقمند به طبیعت هستید و دوست دارین اطراف ویلایتان طبیعت باشد ویلای ساحلی برای شما مناسب نمی باشد.

مشکلات دیگری علاوه بر این موارد نیز وجود داردند، که مانند رطوبت شدید، ریزش دیوارهای حیاط به علت امواج دریا و غیره نیز وجود دارد همینطور مبلغ نگهداری ویلاهای ساحلی در مقایسه با ویلاهای جنگلی بیشتر می باشد.

همانطور که از اسمش مشخص است ویلای جنگلی در منطقه های جنگلی ساخته می شوند، همینطور این ویلاها در فاصله ی بسیار دوری از محیط شهر قرار گرفته اند و ب همین سبب در مقایسه با ویلاهای ساحلی فضای ارامی دارند و از ارامش بیشتری برخوردار هستند.

به علت بیشتر بودن مساحت های زمین های جنگلی در مقایسه با زمین های ساحلی شما انتخاب های بیشتری را می توانید داشته باشید، به خصوص اینکه ویلاهای جنگلی در مقایسه با ویلاهای ساحلی قیمت خیلی کمتری دارندو همینطور از دارا بودن سند شش دنگی که دارند از مزایای بیشتری برخوردار هستند.

ولی دوری ویلاهای جنگلی از منطقه شهر سبب شده تا دسترسی به ویلاهای جنگلی بسیار دشوار باشد، ولیکن اگر بخواهید در ویلاهای جنگلی سکونت داشته باشید به احتمال خیلی قوی برای تامین نمودن مایحتاج زندگیتان صد درصد به مشکل برمیخورید، جدا از اینکه درفصل های زمستان با شروع و افزایش برف و باران راه های دسترسی برایتان سخت می شود.

سپس شما با توجه به سلیقه و سرمایه ای که دارید باید از بین ویلای جنگلی یا ساحلی یک کدام را انتخاب کنید.


از دیگر ویلاهایی که بسیار محبوب بوده و طرفداران زیادی دارند نیز خرید ویلای مستقل و با شهرکی میباشد.

به ویلاهایی که در مقابل مجموعه ای از ویلاها در زمین هایی بسیار گسترده ساخته می شوند ویلای شهرکی گفته می شوند. ویلای شهرکی نیز نقطه ی مقابلش جدا می باشد؛ می توان گفت به این صورت که کسی که ویلا را میسازد در زمینش ویلای جدایی را به صورت مستقل برای خودش میسازد.

این ویلا علاوه بر انکه مزایایی را به دنبال دارد معایبی را هم نیز دارد و از این رو بسیار مهم است که قبل از خرید ویلا در سرخرود تایین نمایید که وبلای مستقل مناسب شماست یا ویلای شهرکی.

 

اولین نکته که باید در مورد ویلای شهرکی به آن بسیار توجه کرد این است که برای راه اندازی شهرک به زمین بسیار بزرگی نیاز دارد واینکه حتما نیاز ساخت وساز در وسط شهر نمی باشد.

سپس می توان گفت برخی از شهرک های ویلایی  در اطراف شهر وجود دارند از همین رو باید حتما به این موضوع دقت کنید که دوست دارید در اطراف شهر زندگی کنید یا ویلای شما حتما باید در شهر وجود داشته باشد.

نکته حائز اهمیت این است که حتما به خاطر داشته باشید که قیمت ویلای شهرکی در مقایسه با ویلاهای مستقل  به خاطر دور بودن از محیط شهرپایین تر می باشد.

اگر جزء آن دسته از افراد هستید که حریم خصوصی برایتان بسیار اهمیت دارد چه بسا بهتر است ویلای مستقل را برای خود خریداری نمایید زیرا ویلای مستقل فضای ساکت تری را نسبت به ویلای شهرکی دارد.

 


 

حرف آخر

 

مشاوره املاک جاوید خاطره ای از خرید یا فروشی بی نظیر را در ذهن تان ماندگار خواهد کرد. خرید یا فروش از شما و تضمین سود از ما. کافیست هم اکنون با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه فرمایید.