عضو اتحادیه املاک | کد شناسه صنفی: ۱۱۳۷

پیش فروش آپارتمان در برج برند سرخرود

برای قیمت تماس بگیرید
تصاویر
مشخصات
  • کد ملک: 47831
  • مساحت: 643 متر مربع
  • زیربنا: 180 متر مربع
  • اتاق خواب: 3
  • سرویس بهداشتی: 3
  • سند: دارد
توضیحات
موقعیت مکانی این برج ساحلی زیبا در بوستان غربی واقع شده است. به واسطه خوش قواره بودن زمین این برج ساحلی می توان گفت یک ملک دو نبش است و از یک طرف به کوچه ۸ متری و از طرف دیگر به یک خیابان 30 متری راه دارد. ملک دو نبش همیشه از نظر تامین نور در آپارتمان ارزشمند بوده است. برای این برج ساحلی هم همین مسئله وجود دارد.
برج مهرگان ۳ در زمینی به وسعت ۶۴۳ متر ساخته شده است. طبقه زیرزمین این برج به مشاعات پارکینگ اختصاصی، اتاق مکانیک و تاسیسات اختصاص داده شده است. این برج ساحلی زیبا در بوستان غربی، 16 طبقه مسکونی دارد.
در طبقه مثبت یک برج، استخر، جکوزی و لابی زیبا طراحی شده و یک سالن بدنسازی و ورزش هم در نظر گرفته شده است. در همین طبقه، یک اتاق استراحت مخصوص لابی من وجود دارد.
از سقف سوم، طبقه ۱ واحد های مسکونی شروع می‌شود و هر طبقه ۲ واحد مسکونی دارد. واحدهای مسکونی در برج ساحلی مهرگان ۳ سرخرود، ۱۴۰ متری دو خوابه و ۱۸۰ متری سه خوابه هستند. همه اتاق خواب ها مستر بوده و دارای کمد می باشند.
مهمترین امتیازات برج مهرگان ۳ که برای خانواده‌ها و سرمایه‌گذاران ارائه می شود، شامل تحویل واحدهای مسکونی به همراه امکانات اولیه است. به طور نمونه، تجهیزات گاز، هود، سینک، کمد و کابینت ها، روشویی، سرویس فرنگی و کاملترین سیستم های سرمایشی و گرمایشی در تمام واحدها تحویل داده می شود. لوله کشی های کولر گازی هم به طور کامل از طرف مجری پروژه انجام گرفته است.
اسکلت بندی این برج ساحلی طبق استانداردهای برج سازی و با استفاده از سیستم وافل انجام گرفته است. ارتفاع سقف از کف در واحدهای مسکونی 3.60 متر می باشد. این نوع طراحی فضای کافی را برای کناف کاری سقف به زیباترین شکل فراهم می کند.

این ساختمان مجهز به سیستم برق اضطراری کامل است و همانند برج مهرگان رویال، تمام امکانات روشنایی را برای نمای ساختمان درب ورودی و مشاعات هنگام قطعی برق فراهم می سازد. این برج ساحلی دارای دو خط آسانسور با ظرفیت ۱۲ نفر است و از برند آلمان می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در املاک جاوید با شماره تلفن ۰۹۹۰۰۱۹۹۰۷۹ در تماس باشید 🌹