عضو اتحادیه املاک | کد شناسه صنفی: ۱۱۳۷

فروش آپارتمان مبله در خط دریا سرخرود

برای قیمت تماس بگیرید
مشخصات
  • کد ملک: 70191
  • مساحت: 3400 متر مربع
  • زیربنا: 138 متر مربع
  • اتاق خواب: 2
  • سرویس بهداشتی: 2
  • سال ساخت: 1398
  • سند: دارد
توضیحات
برج فرشته پالاس در سرخرود در مساحتی به وسعت ۳۴۰۰ متر ساخته شده است و در کل، 21 طبقه دارد. بدون احتساب پارکینگ و همکف، واحدهای مسکونی برج در ۱۹ طبقه با متراژ متفاوت ساخته شده اند.
تعداد ۱۰۹ واحد مسکونی در این برج ساحلی وجود دارد. برای رفاه حال ساکنین برج برای هر واحد مسکونی، یک پارکینگ اختصاصی در برج  در نظر گرفته شده ،بنابراین تعداد پارکینگ ها هم ۱۰۹ عدد می باشد.
از امکانات رفاهی و اقامتی در برج فرشته پالاس در سرخرود می ‌توان به جکوزی، سونا خشک و سونا بخار، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، فضای سبز، 4 آلاچیق برای استراحت اشاره کرد. این برج، نگهبانی ۲۴ ساعته و دو نیروی خدمات دارد. در برج، "لابی مَن" هم در نظر گرفته شده که جزو امتیازات این ساختمان محسوب می شود. برج فرشته پلاس در سرخرود دارای مدیر داخلی است و ۵ نفر در هیئت مدیره آن عضو هستند.
برج فرشته پالاس از نظر معماری ساخت به صورت دو بلوک غربی و دو بلوک شرقی طراحی شده است. واحدهای مسکونی از طبقه سوم به بالا، شاهد نمای دائمی و ابدی از دریای خزر هستند. چه چیزی بهتر از این که شما ساحل دریا را در هر زمان که تمایل داشته باشید از آپارتمان خود تماشا کنید؟
هر طبقه از این برج ۶ واحد مسکونی دارد که واحدها در طبقات مختلف متراژ متفاوتی دارند. از امکانات دیگر این برج ساحلی می توان به ۴ لاین آسانسور اشاره کرد. این برج حدود ۲۰۰ قدم تا ساحل دریا فاصله دارد و در لاین بوستان غربی واقع شده است.
اگر بخواهیم درباره واحدهای مسکونی برج فرشته پالاس در سرخرود صحبت کنیم، تنوع، بسیار زیاد است. از طبقات پایین تر تا طبقه هفدهم برج، واحدهای مسکونی به صورت ۱۱۰ متری، ۶۵ متری، ۱۲۵ متری، ۸۵ متری، ۱۳۸ متری و واحد ۱۴۸ متری سه خوابه ساخته شده اند. 
این در حالی است که در طبقه هجدهم برج، واحدهای ۱۷۰ متری، ۱۳۸ متری، ۲۰۰ متری و ۲۱۰ متری وجود دارد. در طبقه نوزدهم برج فرشته پالاس سرخرود، دو پنت هاوس لاکچری با متراژ ۳۰۰ متر و 360  ‏متری طراحی شده است. پنت هاوس های برج فرشته پالاس در نوع خود بی نظیر و بسیار جادار و بزرگ هستند. 
امکانات کامل دیگری از نظر تامین امنیت و آسایش ساکنین برج فرشته پالاس در سرخرود تامین شده است. درب های ضد سرقت برای واحدهای آپارتمانی، سیستم تهویه ای، خنک کننده و سیستم گرمایشی قوی برای کل ساختمان، سیستم اطفای حریق، نمونه‌ ای از این امکانات هستند.

واحد مورد نظر در طبقه سیزدهم و ۱۳۸ متری می‌باشد که به صورت فول فرنیش به فروش میرسد