عضو اتحادیه املاک | کد شناسه صنفی: ۱۱۳۷

فروش آپارتمان فول فرنیش در برج برند سرخرود

برای قیمت تماس بگیرید
تصاویر
مشخصات
  • کد ملک: 47996
  • مساحت: 2200 متر مربع
  • زیربنا: 220 متر مربع
  • اتاق خواب: 3
  • سرویس بهداشتی: 4
  • سال ساخت: 1398
  • سند: دارد
توضیحات
برج پیام سه
 در ۲۵ طبقه سازه و ۲۲ طبقه مسکونی یکی از پرطرفدارترین برج ها سرخ‌رود می‌باشد
که سه طبقه آن شامل پارکینگ و مشاعات ساختمان می‌باشد
واحد های آن در متراژ ۱۲۰, ۱۳۵،۱۷۵ و ۲۲۰ متر هستند
این برج با نمایی سنگی بسیار زیبا در حاشیه دریای خزر توجه همگان را به خود جلب می کند. این برج ۲۵ طبقه از فول امکانات ترین برج های ساحلی است که در زمینی به وسعت ۲۲۰۰ متر بنا شده است.

فاصله خیابان اصلی شهر سرخرود با دریا ۱۰۰ متر بیشتر نیست و برج پیام ۳ نیز در بلوک اول دریا قرار دارد. به عبارتی فاصله این برج تا دریای خزر تنها ۵۰ می باشد. از این رو در کمترین زمان ممکن می تواند به ساحل دریای خزر رفته و از طبیعت زبیا آن لذت ببرید. از دیگر چشم اندازهایی که با خرید یک واحد از برج پیام ۳ به آن دسترسی خواهید داشتن طبیعت دل انگیز جنگل است.
یکی از مهمترین ملاک هایی که در زمان خرید برج باید به آن توجه داشت امکانات زیر ساختی آن است. شاید در نگاه اول به نظر نرسد که داشتن برق اضطراری در برج به چه اندازه مهم است تا زمانی که برق به هر دلیلی قطع شود و منزل مسکونی شما در طبقه ۱۵ قرار داشته باشد. از این رو قبل از خرید یک دستگاه آپارتمان از برج به امکانات زیر ساختی برج دقت کامل داشته باشید. یکی از امکانات مهم و حیاتی هر برجی آسانسورهای آن است. خوشبختانه در برج پیام ۳ تعداد ۴ عدد آسانسور مسئولیت ترابری ساکنین برج را برعهده دارد. سرعت آسانسورهای مناسب بوده و تقریبا بزرگ هستند. دو راه پله نیز در مواقع اضطرار به کمک شما آمده و در صورت تصمیم به رفت و آمد در طبقات کمک رسان شما خواهد بود.

استفاده از پمپ های قدرتمند جهت پمپاژ آب به واحدهای طبقات بالا، وجود لوله کشی اسپیلت و لوله کشی شوفاژ، استفاده از روشنایی هوشمند، آماده سازی حداقل یک پارکینگ برای هر واحد از برج، استفاده از سیستم اعلام و اطفا حریق و … همگی از مهمترین زیرساخت های مهم برج پیام ۳ است. این موارد و بسیاری از موارد دیگر به شما کمک می کند که با خاطری آسوده بتوانید یک واحد دلخواه از برج پیام ۳ را خریداری نمایید
.
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در املاک جاوید با شماره تلفن ۰۹۹۰۰۱۹۹۰۷۹ در تماس باشید 🌹